Ändra dina tankar & du ändrar hela din värld!

KOLLADE UT IGENOM FÖNSTRET OCH DET SNÖAR HÄR I OPPEBODA! :-D

Vem är inte glad om inte jag? vill bara åka skidor!

Blev tyvärr ingen praktik hos mamms idag för mina mandlar
har svullnat igen, så måste till läkaren.
Sen hela natten har jag fått stå i duschen för jag har
kallsvettats så mycket, sen så har jag spytt en gång också.
Inte illa för en natt liksom, 

& JAG SOM VILLE tills mamms idag!
Men får inte vara sjuk, för hennes
emunförsvar är dåligt just nu. ! :(

Då är hemma hos älskling,
och jag bara älskar hans rum nu,
jätte fint efter jag har stärdat som
VANLIGT! : )

Men nu blir det att vänta på att
älskling ska komma hem om 4
timmar ungefär, sen får vi hitta på något.!

Ut och ta kort, :'D

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0