Hope that you take that it is you that does mis,'

Va fan är sommaren nu då? Först är det solsken hela tiden,
och det är verkligen hur undebart som helst, senare så är
det åska, och regn som är förjävligt . . .

Blev att jag va hemma idag eftersom vi började vid kvart över 12,
och sen så ska man bara prata om  vad 2:an & 3:an 's florister
har gjort osv, sen får vi sluta, och som sagt finns det ju inte alls
många bussar till Fliseryd, så jag bestämmde míg att vara hemma,
så får min MUPP säga vad dom snackade om imon till mig. : )
Har redovisnig imon också i svenskan, så måste göra klart det
med hästarna ikväll också.

Blev då att man gick upp vid 11, slöade lite.
Sen så blev man sugen på mat, så jag ställde mig
och gjorde Korvstråganof & ris,  ååååahe vad det är gott.
Sen diskade jag hela berget. så nu är det fiiiiint.
Blir att häng upp tvätt och tvätta, och sen damsuga. : )
Blev tyvärr att Jossa inte kom idag, hon hade något möte
först så jag vet inte om det blir imon eller på fredag.

Sen kommer nog pappa hem vid halv 5 ungfeär.
Imorgon ska jag nog fråga muppen om det går ann,
att ta en runda på stan också, kanske sova över också? vem vet! 
s  a  k  n  a  r       d  i  g       m  a  l  i  n    , <3
Ska ju till TYYYYYYYYYYYYSKLAND på fredag med Marcus.
Åker här ifrån 'sverige' (om man ska sänga det så, haha) vid 22.00 .

Sen blir det nog att va med mucki på lördag, : )

mer uppdatering kommer ikväll. . .

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Paaaaaaaaatrize, din snygga jävel.

Jag saknar dig jätte mycket när kan vi

hitta på något då?



du är vackraste patrize <3

2009-06-03 @ 14:41:15
URL: http://rebeckakarlsson.blogg.se/
Postat av: romina

heter romina, kom in hit i din blogg av en slump, och jag tyckte bara din blog var fin och kommenterade?

2009-06-03 @ 15:32:48
URL: http://rminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0