Den värsta madrömen är att förlora dig,'

Det blir bara att man sitter hära vid datorn och pluggar, suck!
Sen så regnar det för fullt här i Flisreyd det suger,  man kan inte
göra ett skit här, tänkte gå ut och gå eller springa med det förstörde allt.
Sen blev det ingen anton heller idag, som vanligt, såjävlaTYPISKT!

Det blev att pappa lagade Makaroner och köttfärsås. mumsigt, :DD

 

  • jag är trött
  • jag har tråkigt
  • jag saknar dig
  • jag orkar inte
  • jag vill ha din närhet hos mig
  • vill se en bra film och äta godis
  • jag vill ha pengar
     
  • &. jag vill ha kläder.


    Blev tyvärr nog kanske inte det jag hade tänk mig i norge,
    för det fanns inget kvar där, men mickis letade, & så hittade
    han troligtvis ett jobb, att plocka jodgubbar, haha,
    ska bestämma mig tills på torsdag, men måste ha pengar,
    och enligt honom tjänade man gutt med money.


    6
    skoldagar kvar
    , sen sommarlov.
    jag längtar.


JAG VÄGRAR ATT FÖRLORA DIG,'


Kommentarer
Postat av: jenni

sv: det är nice :) men i norge får man alltid mer, där skulle man jobbat asså

2009-06-02 @ 22:23:55
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/
Postat av: romina

det är skönt att skolan snart är slut, vilken klass kmr du börja i ? nian , åttan ? haru haft en bra dag ? kramar /r

2009-06-02 @ 22:56:43
URL: http://rminaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0