V A L B O R G,'

Igår så blev det mycket mys med mamma och så
va uppe i högsby åkte tåget vid kvart i ett  ifrån kalmar
till min mamms i hösgby, blev att jag gick direkt ut i solen
och solade, shit, fyfan nu är jag en kräffta typ helt jävla
röd, och det svider i ansiktet.  Blev sen att vara med
högsby folk, va riktigt länge sedan, så det va en massa
kul, blev ohamn och åka där och så. Allt va pefekt.


Sitter nu i skolan och har svenska , väntar på att mamma ska
komma så vi kan simma  i badhuset, sen blir det stan,
och handla något som man kan ha på sig ikväll, så det
blir undebart med min mamms idag med.
Sen så blir det att ta det bästa bussen till mönsterås så
får pappa komma och hämta mig, sen hem och fixa
sig sen till bussen, så man hinner.
Senare blir det paddel på förfest och senare drar vi ner
till slottet.  Träffa alla flickor där.
- V A L B O R G  vafan!
Hoppas på en lyckad valborg!


Sen nu blir det en sallad vid en pizza jag
och malin ska till, mummmmms!

FINNS PÅ MOBILEN HELA KVÄLLEN
OCH DAGEN, bara att ringa! :'D


feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest today. (y)

jag saknar faktis dig anton,
inte varit på en hel vecka,
men idag ses vi och jag
längtar, finaste
.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0