Sommar, sommar, sommar & solsken,'


Bild: 1 Juli - 2oo8 Angelica Kellgren & Patrize Andersson
( snaka om att jag saknar mitt BLONDA hår. : '/  )


FAAAAAAAAAAAN, så undebart härligt  väder det har vait idag, sommaren är påvåg och det är jävligt skönt.
Jag har saknat sommaren något enormt mycket, sola, bada, grilla & massa massa annat mys.
Men problemet är att jag inte har så jävla lätt att bli brun, men det är bara att ligga i, hihi.  : )

Inatt så blev anton färdig med tapetseringen i mitt rum, sjuk snyggt blev det,
kommer bilder på det senare, blevs en vid halv 12 att vi åkte hem till honom,
och somnade på 2 sekunder typ.  Sen tog man bussen från honom till skolan
vid halv 12, och hade en lektion på 2 timmar, kunde lika gärna varit hemma.
Men senare så hängde min lilla anne med mig hem, men missade bussen
ifrån mönsterås till flisreyd, precis, så jävla störade, fick sitta där i 1 timme.
men charlie och massa kom, så dom höll oss sällskap,  Sen hem,
och det blev singstar för oss lite , (jag vann överlägset), men allkoholen fattades. :'D
Men sen blev det högsby och lämna anne,
( GLÖMDE mobilen hemma under hela tiden, :(.  ) 
och sen så tog pappa och jag en sväng till Karlssons
och handlade lite,   bla. lampa,strumpbyxor,krukor. m.m blev nöjd, saker till mitt rum med.
Sen stannade vi vid ica och handlade lite, jag köpte grönsaker och frukt. ( tänka på maten.)
Köpte igår också bantnings tabletter,
 känns bra för jag äter inte alls lika ofta och så,
hoppas verkligen dom håller. sen blev det hämta lillasyster rebecca
så hon skulle hänga med
hem till pappa och så, sen mönsterås och hämta alexander,
 sen hem. puuuust äntligen hemma!
Blev trött när jag kom hem, men hade sagt hela tiden att jag skulle ut och springa idag,
men blev det? nej. För att klockan va 9 när vi kom hem, och jag inte klockan va så sent.
Så det blev ingen. Saknar min anton, Lurade honom på ett aprilskämt,
JÄTTE KUL, han blev så orolig och så gullig min lilla fis. <3


Men imon.

- skolan
-stan med fis
-stallet
- ut & springa. MÅSTE!
-vara med fisen.
& MYSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0