Nickebo,'

        
     


Foto: Johan Mangnusson  13april - 2oo9


Det blev ett par bilder igår i alla fall.
Va i verkstaden med anton och hjälpte
han med en äcklig saab växellåda,
va där en hel dag, det va faktis kul till en början.
Sen så blev det att vi skulle åka och kolla
vid Nickebo, bland alla bilar, det va rätt roligt
och så, men det blev att dom drog så tidigt, antagligen så
hade någon ringt Polisfittan!  Tyvärr tråkigt och ska
komma och förstöra. Blev senare att vi drog till kalmar
med Johan & Emil ( fluffset ) , det va kul.
Blev lite musigt på öl och så, sen beställde man en
stpr pommes på donken och hagge en cheeshamburgare. :'D
Senare blev det hemåt, och stannade sen i Rockneby vid bagarn
och träffade, mackan, henke, dan, och massa flera. Efter det
åkte vi hem och tog en öl, och satt framför tv'n.
Sen så hände det verkligen någon dom inte alls va så bra.
MITT HALSBAND som jag hadet fått av min pappa för
2 år sen, på en julafton, det va i äkta silver och det va mitt stjärntecken.
Det va borta, det hade gått sönder ifrån kedjan, hittade bara den,
sen letade jag ändå liksom där jag typ hade varit.
men det va borta, :' (  Det blev ett antal tårar sen.

Idag så vaknade man vid 12 och fixade sig och så.
Blev mjukis och en stor skön tröja, faktis ny! Tycker om den
jätte mycket, men sen så blev det lunch hos antons farmor.
Det blev kåldolmar och potatis, det va gott! :' )
Sen så blev det att jag va ute och fotade lite och så.
Sen blev det att vi skulle åka in till stan och handla mat
så det blev först Lindsdal och sen till stan, handlade mat
för idag som vi gjorde, TACOS. mums!
Sen imon blir det grilla och så. : ) Sen nu så har man slappat
och så, nu blir det att min fis och jag ska åka till  ålem och hyra
en film och mysa med våra utlandschips! : )

Det bästa köpet idag va min TOTTELINE,
jag är ÖVERLYCKLIG!
Har inte hittat den förpakingen sen
jag va liten, för det är den goda såsen med
för annas brukar det vara vara med
pastan.

Saknar min lottis.

Kommentarer
Postat av: Magnusson

Kul kväll med er, Får gärna göras om enligt mig :D Och måste bara tillägga en sak, MKT fina bilder xD <33

2009-04-16 @ 14:42:48
Postat av: Anonym

Ja johan det får vi verkligen göra

om , det va roligt.

och bilderna är ju riktigt snygga.

HAHAH! :' D <3

2009-04-17 @ 11:23:11
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0