Hela mitt hjärta är ditt,'


Foto: Patrize Andersson  2 april - 2oo9

Sitter nu hemma och väntar på att tiden ska skynda sig på,
så jag kan ta 14.10 bussen till mönsters, sen väntertid, TYPISKT.
25 hela minuter, men som tur ska alexande hålla mig sällskap. : )
ska hoppa av i rockneby och åka in till stan med anton,
sen kolla lite , vill ha flera tunikor.  Blir också kolla efter en bok,
hittade ingen igår, så får kolla här i kalmar fall jag hittar någon då.
Har saknat min anton ganska mycket .  - Det är bara 18 dagar kvar nu
tills det blir 1år & 2 månader, åhe, så mysigit, Känner verkligen som
att jag vill leva hela mitt liv med honom, aldrig känns precis så hära för någon
annan. Jag älskar dig, och det kommer direkt ur hjärtat.
Men senare efter kalmar så blir det hem till mig, sen åka till stallet.
Anton har aldrig sett mig rida, så det ska blir kul! haha,
Sen blir det att plocka ur den gammla lägenheten och sen så,
mys med min lilla pojk, och hoppas att han sover här med. .

Anton Jonsson. - Meloveyou.<3

Kommentarer
Postat av: lina

Sv; hahaha ja de e ju så jävla sant :D

tack så mycket snyggjävel:D hoohho men ditt hår e snyggare än snyggasttttt, alltid gillat ditt hår! :D <3

2009-04-02 @ 15:21:17
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0