Good bye my lover,'

Gårdagen gick hur bra som helst när jag longerade fina hästen,
hon gick jätte fint, anton va med upp till stallet.
Sen blev det wii och lite. toppen dag blev bara så
glad när hästen gjorde så bra ifrån sig.  : )

Är nu i skolan, och har nyss fikat med min
fis, på ett jätte bra fik, blev sallad och lite.
Jätte mysigt,

Blir sen nog att vara med min finaste en stund,
och sen ta bussen hem sen.
va meningen att hänga med mamma till
badhuset i mönsterås, men ångrar mig.
För det finns vissa jag inte gillar som sagt,
och det blir för nära inpå. Så skippar det.
Med tanke på det så tack  ännu en gång mamma
för håret och så. :'D


Imon blir det paaaaaaaaaaaarty. (y)


- jag önskar dig all lycka i världen.

anton<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0