Enerrevet,'

   
Foto: Enerrevet   ( patrize andersson ) 15april - 2oo9


   
            

På bilderna:   Anton, Emil, Johanna & Kajsa
& sen på den fina elden.
   ( 15april - 2oo9 )



Gårdagen blev mycket lyckad, grillandet på ernerrevt.
Emil hämtade oss hos Anton vid 8 ungefär.
Sen blev det att vid drog till Ernerrevet som sagt,
började tända en brasa och bara prata, mycket roligt
det va en toppen, sen grillade vi vårat goda kött,
och sen potatissallad och jordgubbar med. MUMS!
fick en, lilla johanna åt upp alla . HAHA!
och musik hade vi med , allt va så bra.
Senare kom, johannes,rickhard, samuel, viktor, mia, & micke.
Så det blev lite pratande där med, och sen drickande.

Om man säger så hära, detta M Å S T E göras om,'
- Men det blir ju det på fredag, vi ska bada
jakutzi hos emil, det blir jag, anton emil, & johanna!
Det kommer nog bli mys. :' D

Vaknade idag vid 8 och gick upp och tog
2 mackor till frukorst, sen kollade
vi på ett tv pogram, sen bara slocknade
ögonen, och sov, sen vaknade man vid halv 10
och gick upp och la sig, så vaknade sen vid 12,
anton's mamma hade gjort god mat,
men blev att jag tog mycket sallad och kyckling!
M U M S va det!  Sen blev det att jag satte mig här
och tog det lungt! Satt nyss och funderade att jag skulle
ut och springa,  va pepp, men sen kom jag på att
jag har inte några sådana skor med mig. :'(
Men det får bli imon eller sent ikväll kanske. skulle
vara mysigt! Anton kanske hänger på.
Sen blir det stallet och ta hand och rida hästen.

Ta det lungt i kväll.  (y)

och ett GRATTIS till anton idag,
han har haft sitt körkort i en månad.
hahahahah. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0