D a r l i n g,'

Efter donken och det så blev det en rundvandring i stan,  med Anton & Angelica,
och sen hittade jag en tunika, halsband & armband som jag  k ö p t e. : )
Super nöjd med det,

sen tog vis 12.25 bussen hem till anton,
och sitter nu hos honom och fördörljer
att tiden ska gå snabbare så vi kan åka
till bussen och åka hem till mig.
Sen blir det stallet när man kommer hem,
blir longering idag för lilla Lottis,
och sen hem och mysa med Anton,
han ska sova hos mig, (a)
så det blir någon film och lite.

Funderara med på att om jag ska
ut och springa idag i det fina vädret
det skulle vara behövligt efter donken.
Hoppas bara att jag hinner med det,
efter stallet och så,  vi får skynd oss.!

Blir så jävla besviken, anngående
alla sommarjobb, jag får DAMP!
jag måste ha ett.



Kan aldrig vara ifrån din närhet min finaste.
-
Anton Jonsson.



Imorgon
- skolan
- badhustet  ( med mamma )
- stallet
- Fortsätta att ringa runt med sommarjobb.

Kommentarer
Postat av: jenni

sv: tror aldrig att någon kommer glömma den kvällen

2009-04-22 @ 15:15:16
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0