Avtryck,'




Foto: Patrize Andersson 18april - 2oo9


Blev som sagt mycket stressigt igår, men allt blev toppen igår .
Blev att man va där ungefär vid kvart över 3, det va mycket folk.
Och maten är hur obeskrivlig som helst, det va undebart gott.
Sen bara gick man där och pratade men tur som va , så va ju
Fluffset, Emil, Johanna, Henke & Tilda där, och många flera.
Blev en massa bilder, men ingen blev bra typ.
Sen blev det ett helvete sen mellan henke och mig. FYFAN.
Och det blev sen att man använde den nya
tunikan  ( på bild ) , tycker om den, sjukt snygg.
Och har fått många fina kommentarer om den. : )

Att alltid en början liksom, hur
pallar du varje jävla gång, ?


Sen idag gick upp bakis som fän,
vid kl. 05:00 och tog en macka
sen vid 8, sen dess varit vaken.
sitter och är hus sugen och hungrig som
helst på potatisgratäng.  Men det blir
fisk och potatismos hos lilla fjanton, : )
Ska sen hem, med världens huvudvärk,
så huvudet sprängs typ! Ska packa
och göra mig färdigt så jag kan åka hem,
jag har faktis saknat att vara hemma och så.
Och lovet är nu slut, imon börjar skolan, shit!
tråk är det.


Ska färga mig någon gång denna veckan med.
Håret ser förjävligt ut, jag vill ha riktigt rosa
i min lugg, men då kanske det kommer
upp folk som säger att jag härmar dom.
S O M   V A N L I G T!  Men skiter i vilket,
man har sina egna årsikter och det är ingen
som betsämmer att jag inte får göra det om
hon eller han har det med.


Bara 1 hel undebar dag kvar älskling,
tills vid har 14 månader imon.
Det går bättre och bättre hela tiden.
Ä L S K A R   D I G,

you make me happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0