A6 - Jönköping - Elmia,'

Det blev Jönköpning igår,
mycket trevligt va med Johanna
inne på A6 hela tiden,
efter 2 timmar har vi kollat igenom ALLA
affärer, så då va det inte kul mera,
köpte hur mycket som helst, det va roligt!
Men jävligt ont i fötterna hade jag, !
Men anton och dom hade roligt,
tog massa bilder sen igår med.
Dom kommer nog också senare.
Är seg på att lägga in bilder,
( men jag sittre som sagt hos anton så kan inte göra det )
På kvällen blev det pubben i Högsby, :'D
Det va en lyckad kväll det med, somnade
vid halv 5,  och vaknade idatg vid 10 ungefär,
med min finaste pojk brevid mig.
Sen så kollade vi på film med mamma och myspys!
Senare så åkte vi hem till mig,
åkte upp till stallet, "Hon va sjukt duktig idag" min
lilla hästa polle. Eller lilla och lilla är hon inte! :' )
Anton tog massa bilder, det va vissa som blev bra.
Dom kommer senare.  ps. anton har ridigt idag, ;o
Nu sitter man hemma hos min fis, och väntar
på att han ska fixa sig färdig någon gång,
den slöa saken, HAHA!
Sen blir det hem till mig IGEN, och fixa mig sen blir det
GRILLFEST ( tror jag ) .


puss på min fis. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0