1 mil & 5 kilometer,'

Tisdags, så blev det att man slutade tidigt och man
tog 10.25 bussen hem, och malin hängde med.
blev att vi fick åka till ohamn och byta buss. FAN.
så förbannat tråkigt! 2 timmar på en buss jävel.
Sen när vi till slutligen kom till flisreyd så hämtade
vi min SÖTASTE lilebror på dagis,  sen blev det hem
och äta glass, och stärda, malin va arbetsvillig och ville
hjälpa till, snällt av henne min mupp jävel. 
Senare så blev det att vi betsämde oss för att
cykla till stallet, så det blev att vi gjorde det och sen
blev det en ridtur i skogen, mysigt, 
Sen blev det den förbannade långa vägen tillbaka igen
så va cyklade 1 mil och 5 kilometer. puuuuh, fan vad
jobbigt, både jag och malin hade så förbannat ont i röven.
Det dumaste va att Malin tappade mitt pakert, så vi fick
cykla på kanten vi cyklade till stallet, och sen till slut så hittade
hon dom. YES!  Jag blev glad! 
Sen när vi kom hem hoppade jag in i duschen och sen blev
det hem till malin och sova hos henne, i hennes SKÖNA säng.
Blev att vi snackade lite skit och käkade lite,  undebart. 
Tack för en hel dag malin. <3




 
DAMSUGAREN!  - Malin sötaste katt .  Vid namn,  Wimsan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, tack själv för en mys dag (:

2009-05-03 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0