I sow happy,'

Går dagen va toppen lyckat,
hur kul som helst, anton och jag
åkte till flisreyd och hämtade lite saker,
tack så himla mycket, senare hannes,
SNYGGA atarktor som jag tycker,
den va fetfet,! så vi begav oss in till kalmar
söp till det, hängde på maxi och över allt.
Så kul har jag inte haft det på länge.
Men kallt va det som fan, tack alla  för igår. :)

-

Idag så blir det snart en ducsh,
och börja fixa iordning mig, 
ska börja med att dra in till kalmar,
med anton och köpa julklappar om
jag hittar, så hannes och becc kankske ska
med in då.  senare ikväll hoppas jag
att jag ser dig. <3 i miss you sow mutch.
Blir också om man hittar något
till sig själv,  :'D
behöver: tröjor, strumpbyxor, skor & SIGG! : )



                                                                                                      atraktor<3
jag är kärkärkär.
& du är MUMS!

-

&. sen idag så är jag själv hemma hos
pappsen, han åker bort och kommer hem
imon, så lägenheten själv! mums på det.!

-

finns ingen som du anton.
21dagarkvar,'
- JAG ÄLSKAR DIG<3,'


-


ALLA TJEJER GÖR LISTAN
vem ringde dig senast? Pappa.
Vem kysste dej senast? Älskling.
Vem kramde dej senast? Beccan.
Vad har du för bh på dig just nu?: En röd med svart spetts.
vad har du för trosor på dej just nu?: Vita, (björn borg)
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? " följ efter mig" / Johannes
vad brukar folk få för intryck av dig : vet jag inte, alltid snäll mot alla!
har du någon gång klätt dig horigt? på maskerad.
har du kallat någon för slampa? klart.
har du slått någon riktig hårt?  yesyesyes. :')
använder du parfym? Klart
vad kollar du på först hos en kille? Olika!
vill du ut och festa nu? nejnej.
vad är klockan? 12.59
vilken färg har din mobil? röd.
vad ska du göra nu? Fixa i ordning mig.
har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? vet inte.
är du social? klart att jag är.
känner du att du orkar en fråga till? klart.
vad tänker du när du vaknar? inte gå upp en.
kan du gå utan smink? nja, kanske.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0